czwartek, 7 kwietnia 2016

0. Przywitanie, czyli od czegoś trzeba zacząć.

Blog ten jest całkowicie anonimowy.
Dlaczego?
Otóż mogę poruszać tutaj tematy kontrowersyjne, moje "prywatne" myśli i spostrzeżenia, a także mówić o nie zawsze dobrym (i zdrowym) stylu życia.
Owszem, jestem perfekcjonistką, a przynajmniej zawsze chciałam, chcę i będę chcieć być idealna. No wiecie... idealne ciało, uroda, sposób myślenia, sposób na bycie.  Mam pogmatwane życie i wiem, że do perfekcji dzielą mnie lata świetlne. Blog jest w sumie też moim pomysłem na motywację, zmuszenie się do działania, ruszenia tyłka z łóżka i działania.
Tak, spełnienia swoich marzeń.
Mam swoje wady i jest ich tak naprawdę bardzo dużo.
Mianowicie jest takie jedno wielkie: desperackie dążenie do wymaganej przeze mnie wagi.

Więc jeśli ktoś nie chce czytać o drakońskich dietach i katorżniczych ćwiczeniach, maniactwa perfekcji i bezsilności zarazem, to niech kliknie czerwony kwadracik w prawym górnym rogu, na którym widnieje X.
Pamiętaj, jestem dziewczyną, zwykłą w sumie nastolatką, która dąży do spełnienia swoich marzeń. Nie jestem Aniołem czy też świętą.
Dzięki, jak na razie to tyle :)
Pozdrawiam Was ciepło,
~Perfekcjonistka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz